Rumah

Tuesday, January 4, 2011

Carta Organisasi 5 Bestari (Kelas Aku)

Hah! Korang mesti nak tau kan sape guru kelas aku, ketua kelas aku, penolong, S/U, "Ceti Halal" kan? Baiklah... Ini adalah maklumat kelas kita orang...2

Pn. Norisyati (Guru Bahasa Inggeris)

Ketua Kelas:
Muhammad Syuib Bin Izihan
Seorang yang dipercayai ramai.. Cool jer orang nyer...

Penolong Kelas:
Huang Wee Teng
Wee Teng nie dah lame dah jadi penolong, tahun lepas dia jadi penolong aku, tahun nie da jadi penolong Syuib.. Memang seorang yang berkebolehan... Berikan tepukan parlimen.... n_n

Setiausaha Kelas:
Fatimah Najwa Binti Anis
Kalau bagi kerja, Siap cepat jer..... huhuu

Ceti Halal (Bendahari Kelas):
Atiqah Binti Zakaria
Banyak duit tu, walaupun dah start hari kedua sekolah..huhuuhu
Kerja halal semua bereh beb.... n_n
Tak lupa juga kalau sape-sape nak tau pelajar baru kat Kelas 5 Bestari
Heng Pack Ping
Nampak jer pendiam, tapi dia nie peramah orang nyer...

Baiklah, itu saja untuk Hari ini. Insya- Allah, lain kali aku post yang lain lak...

Slamat Datang!!! pastikan korang letak link korang kat blog nie(follow) ^_^